1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

a)      Właścicielem sklepu internetowego, zarejestrowanego pod adresem www.damoda.pl , jest Beata Wróbel, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: AIBI, pod adresem ul. Księdza Robaka 71, 80-119 Gdańsk, zarejestrowaną pod numerem NIP: 583-276-33-89, REGON: 192619489.

b)      Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu na terenie polski, na podstawie niniejszego regulaminu.

c)      Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja regulaminu przez klienta.

d)     Ceny podawane w sklepie są cenami brutto.

e)      Towar dostępny w sklepie jest nowy i używany. 

2. ZAMÓWIENIA

a)      Zamówienia można składać przez cały rok 24/h na dobę. 

3. PŁATNOŚCI

a)      Klient ma do wyboru dwie formy płatności:

  • PAYU – zamówienie realizowane jest priorytetowo.
  • Przelew bankowy

b)      Dane do przelewu:

Bank ING

Aibi Beata Wróbel

Ul. Księdza Robaka 71

80-119 Gdańsk

Nr konta: 80 1050 1764 1000 0091 3376 5868

Tytuł: Imię Nazwisko, nr zamówienia (znajdujący się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia)

 

4. WYSYŁKA TOWARU

a)      Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Opłata ta jest jednorazowa.

b)      Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmy kurierskiej. Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

c)      Koszty wysyłki:

  • Przesyła polecona ekonomiczna 8 zł.
  • Przesyła polecona priorytetowa 9 zł.
  • Kurier 20 zł.

c)      Inne przypadki ustalanę są indywidualnie z włąścicielką sklepu.

 

5. REKLAMACJE I ZWROTY

a)     Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży tzn. zwrócić Produkt bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania Produktu.

b)      Zwroty i reklamacje mogą być przyjęte po wcześniejszym kontakcie mailowym.

c)      Warunkiem przyjęcia zwrotu przez Sprzedającego jest odesłanie Produktu w stanie niezmienionym, w szczególności nie noszącego jakichkolwiek śladów użytkowania oraz z nieoderwaną metką naszego sklepu.

d)     W przypadku zwrotu koszt wysyłki pokrywa kupujący.

e)     Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają zwrotowi. 

6. OCHRONA PRYWATNOŚCI

a)      Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

b)      Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym Newslettera.

c)      Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

d)     Dane klientów nie są przekazywane osobom trzecim.

 

7. OPIS PRODUKTU

a)      W naszym sklepie sprzedajemy odzież używaną starannie wyselekcjonowaną oraz nową z metkami.

8. PLIKI COOKIS

a) nasz sklep korzysta z plików Cookies